e premte, mars 25, 2011

Një porosi poetike e poetit Katul për romakët e grekët e vjetër (në kohë të tyre) si dhe për ashikët arnautë të kohëve moderne

Një porosi poetike e poetit Katul për romakët e grekët e vjetër (në kohë të tyre) si dhe për ashikët arnautë të kohëve moderne

Porositë vijnë përmes vargjeve të mëposhtme. Lexoni edhe disa të dhëna poshtë poezisë. Keni të drejtën e mrekullimit e të indinjimit. Nëqoftës këto vargje do të bëjnë farë efekti, mos harroni të më këndoni rahmet…

Bashkëautorë: Caius Valerius Catullus, nga Verona i ardhur në Romë & Salih Kabashi me rrënjë nga Kabashi i Kolonjës, banor i Gurakuqit, komuna Shtogje (Nahija e Pejës), azil erotik në Paris

Kënga 5

KATUL

Le të jetojmë, Lesba ime, le të duhemi

Kush jep pesë pare,

Për thashethemat e këtyre pleqëve të trishtshëm

Dielli mund të lindë e të perëndojë:

Nata jonë s’do të ketë gjumë.

Një mijë puthje t’i dua, njëqind tjera pas tyre,

Shto edhe njëmijë, edhe njëqind t’i dua

Edhe një mijëshe tjetër, qindëra puthje në vazhdim.

Dhe kur të jemi puthur mijëra herë,

Le t’i ngatërrojmë numrat,

Ziliqarët të mos dijnë sa puthje këmbyem,

Dhe le të plasin zilie.

Pak llafe për Katulin dhe bidatet e tij

Katuli (lat. Caius Valerius Catullus)e ka dashur poezinë, drejtësinë shoqërore dhe pa asnjë dyshim ka qenë kurvar i madh.

Ka lindur në vitin 84 para Krishtit dhe ka vdekur më 54 para Epokës së Re.

Po kuptohet se me zanat ka qenë poet. Pasion i tij kanë qenë gratë përgjithësisht dhe pa marrë parasysh: të lira, të martuara, vejusha, moshatare, më të reja apo edhe më të vjetra se ai.

Nuk ka qenë nazeli, këshuqë ndonjë dashnore e tij mund të ketë qenë edhe me ndonjë dhëmb të rënë. Punë e madhe. Asokohe ende nuk njihej french kiss.

Personalisht dyshoj së tepërmi se dashuribërja intensive e me aq afsh edhe mund të ketë bërë që ai të vdiste aq i ri. Supozohet se ka shkuar në xhehenet, por edhe nëse është instaluar në ferr, ai atje do të ndjehet mire, pasiqë atje pos meshkujve mëkatarë, gjenden edhe femra gjynahçare. (Nuk di se çka do t’i dëshiroja më shumë : ferrin a parajsën, pasiqë të dyja, mendojeni edhe ju, kanë të metat e të këqijat e veta).

Sonte, pa lejen e tij e për kënaqësinë time, mora dhe jo vetëm përktheva nga frengjishtja, ndoshta më mire të them e përshtata një poezi të Katulit. Kësodore tash ju keni për model dashuribërjeje dy të pagjumë të antikës romake.

Duhet të ma kuptoni mundimin, kur edhe nga lart patë se si kam qenë i detyruar të luaj me vargje prushi.

Tash ua solla edhe juve që po jetoni kohë moderne.

Katuli, ky katil zemrash femërore, lindi në Verona dhe pjesën më të madhe të jetës së tij e bitisi në Romë. Ka pasur frymëzim Safon greke. Me poezinë e tij Katuli ka shprehur dalldinë e tij të shumtë dashurore, ka nderuar mësuesit e tij grekë dhe me fjalët më vulgare ka përtokësuar kundërshtarët e tij romakë. Ju tregova se ai nganjëherë ishte tepër vulgar. Një historiani të shkollës së vjetër i kishte thënë : Annales Volusi, cacata carta. (Më vjen keq pse nuk kam autorizimin e tij që këtë shprehje ta përdor për poezitë e disa të vetshpallurve poetë kombëtarë shqiptarë…Nga ky shkak edhe po e lë pa përkthyer.).

Politika nuk i ka interesuar. Shumë poetë të Kosovës, përkundrazi, as një varg, as një strofë as në të kaluarën nuk kanë mundur e as sot nuk mund ta thurin pa qenë të ngrohur e frymëzuar nga qeveria e partia dhe nga paratë e favoret që vijnë prej tyre…

Katuli kishte, e kuptuat tashmë, prioritet të prioriteve - Dashurinë.

Tridhjetë e tre vjetët e jetës së tij, ndoshta po përsëris, kanë qenë të përmbushura me përjetime të mrekullueshme dashurie.

Nuk e donte paranë, këtu nuk më shembëllen me asnjë ministër shqiptar në Kosovë as në Shqipëri.

Fundin e jetës thuhet të mos e ketë pasur aq brilant.

Personazhi faktik dhe lirik i tij ishte Lesba. Unë emrin asaj ia shqiptarizova në njëfarë mase, për shkak se arnautët e Facebbokut mund ta marrin për fatë lezbijke. Kjo do të prishte miden e tyre. Para së gjithash kjo do të shkonte ndesh me karakterin namuzli të iliro-arnautëve. Por, rendi e don të shtoj se Lesba nuk ishte nuse e gjithkushit. I kishte ngrohur shtratin konsullit Quintus Metellus Celera. Katuli emrin e Klaudias e fshehu me pseudonimin që e mori nga emri i vendqëndrimi të Safos.

Katuli e Lesba janë kënaqë qysh kënaqet njeri. Mrekulli të bësh dashuri gjithë natën e lume. Gjumi i sabahit të çlodh e të jep fuqi për mijëra puthje të tjera, të pasuara me qindëshe të reja. Dhe prap e prap në netët në vazhdim. Puthja përtrin, them unë me lejen e mjeshtrit romak.


1 koment:

  1. Nëse jeni zhgënjyer nga magjistarët dhe shëruesit e tjerë, të cilët nuk kanë arritur të japin rezultatet që dëshironi. Jini të qetë këtë herë me magjistarin më të fuqishëm dhe të talentuar shpirtërisht që mund të hasni ndonjëherë.
    Kontaktoni me të nëse e dini që përballeni me këtë fat më poshtë
    Email: wightmagicmaster@gmail.com
    WhatsApp: +17168691327

    (1) A ju pëlqen ish-i juaj?
    (2) A keni gjithmonë ëndrra të këqija?
    (3) Dëshironi të promovoheni në vendin tuaj të punës?
    (4) A doni që gra / burra të vrapojnë pas jush?
    (5) Dëshironi një fëmijë tuajin?
    (6) Dëshironi të jeni të pasur?
    (7) A doni që burri / gruaja juaj të jetë e juaja përgjithmonë?
    (8) doni të rrisni madhësinë e karit tuaj? / Zgjas gjatë kur keni marrëdhënie seksuale?
    (9) Dëshironi të rikuperoni paratë tuaja të humbura?
    (10) A doni të ndaloni divorcin tuaj?
    (11) A doni një divorc?
    (12) A doni që çdo dëshirë e juaj të plotësohet nga dikush?
    (13) magji krijon nevojën e një fëmije shtatzënë?
    (14) A doni të ndaloni martesën ose lidhjen tuaj ose të prisheni.
    (15) A e keni të vështirë të fitoni një çështje në gjykatë?
    (16) A doni të martoheni me partnerin tuaj sa më shpejt të jetë e mundur?
    Përsëri, adresa ime e-mail është: wightmagicmaster@gmail.com
    WhatsApp: +17168691327

    Kontaktoni atë menjëherë për të gjitha problemet tuaja dhe zgjidhni situatën brenda disa ditësh.

    PërgjigjuFshije