e martë, shkurt 22, 2011

Xhamia e Tomocit, faltore dhe shkollë

Xhamia e Tomocit, faltore dhe shkollë

Xhamia e Tomocit është faktikisht shkolla e parë shqipe e ish-Rrethit të Gjurakovcit, i cili deri në mesin e viteve ’60 përfshinte edhe vendbanimet e komunave të sotme të Klinës e të Istogut.

Ajo xhami-shkollë ka funksionuar edhe gjatë LDB po edhe menjëherë pas saj. Mësuesit e parë të saj kanë qenë nga Shkodra: Ali Zeneli dhe motrat Çeçile dhe Marije Vuçaj. Ndërsa nxënësit pos nga fshatrat përreth, vinin edhe nga Zallkuqi (Zllakuqani) e kahmosi. Meritën kryesore për hapjen e xhamisë edhe për shkollë e kanë pasur vetë tomocasit, të cilët xhamisë së tyre i dhanë edhe një dimension tepër iluminist. Në kuadër të godinës së xhamisë, në katin e dytë gjendej hapësira që quhej mejtep. Aty Mulla Mehmeti (Gashi) hapi dyert për arsimimin e fëmijëve shqiptarë. Aty ai dha edhe shembullin personal në arsimdashje duke çuar në shkollë (i pari) djemtë edhe vajzat e tij.

Të gjitha këto i dija qysh më parë. Por një cikël intervistash, të cilat këso vere i zhvillova për Radio Kosovën me mësuesit më të vjetër të gjallë të komunës së Istogut, Tomoci dhe xhamia e tij nga të gjithë të intervistuarit e mi përmendeshin si vendndodhja kryesore ku shqiptarët për herë të parë zunë të mësojnë në gjuhën amtare. Në xhaminë e Tomocit filloi përhapja e dijes në mënyrë të organizuar. Ai që kurdo do të marrë përsipër të shkruaj për historinë e shkollës shqipe në Podgur, nuk do të mund ta lërë nderi profesional që të mos nisë pikërisht me aty ku filloi çdo gjë e mbarë. Me Tomocin dhe xhaminë e tij.

Për vete xhaminë e Tomocit e njoh edhe në funksionin kulturor të saj. Aty, më 1962 e tutje rinia tomocase, përkundër survejimit të partiakëve me patllake në shokë, zhvillonte aktivitetet e saj kulturo-artistike: përgatiste koncertet, ushtronte recitimet dhe përgatiste edhe pjesë teatrale. Mulla Mehmeti ishte jo vetëm hoxhë po veçanërisht e mbi të gjitha arsimdashës i zjarrtë. Në rolin e hoxhës, para tij ka qenë i ati Mulla Mahmut Gashi, ndërsa hoxha Mulla Ramushi (Shatri) ishte në ballë të xhamisë dhe xhematit deri para luftës së fundit, me ç’rast hoxhën atdhetar e përparimtar paramilitarët serbë e masakruan në mënyrën më barbare. S. K.

Qeveria komunale e Istogut (Burimit) dhe ajo qendrore duhet të kenë parasysh këtë pjesë të lavdishme të historisë dhe rolit shembullor të Xhamisë së Tomocit, të hoxhallarëve dhe domosdo të mësuesve e mësueseve të saj të famshëm e atdhetarë në ngjitjen e shqiptarëve të asaj ane në lartësitë civilizuese të një populli joanalfabet.

2 komente:

  1. Nëse jeni zhgënjyer nga magjistarët dhe shëruesit e tjerë, të cilët nuk kanë arritur të japin rezultatet që dëshironi. Jini të qetë këtë herë me magjistarin më të fuqishëm dhe të talentuar shpirtërisht që mund të hasni ndonjëherë.
    Kontaktoni me të nëse e dini që përballeni me këtë fat më poshtë
    Email: wightmagicmaster@gmail.com
    WhatsApp: +17168691327

    (1) A ju pëlqen ish-i juaj?
    (2) A keni gjithmonë ëndrra të këqija?
    (3) Dëshironi të promovoheni në vendin tuaj të punës?
    (4) A doni që gra / burra të vrapojnë pas jush?
    (5) Dëshironi një fëmijë tuajin?
    (6) Dëshironi të jeni të pasur?
    (7) A doni që burri / gruaja juaj të jetë e juaja përgjithmonë?
    (8) doni të rrisni madhësinë e karit tuaj? / Zgjas gjatë kur keni marrëdhënie seksuale?
    (9) Dëshironi të rikuperoni paratë tuaja të humbura?
    (10) A doni të ndaloni divorcin tuaj?
    (11) A doni një divorc?
    (12) A doni që çdo dëshirë e juaj të plotësohet nga dikush?
    (13) magji krijon nevojën e një fëmije shtatzënë?
    (14) A doni të ndaloni martesën ose lidhjen tuaj ose të prisheni.
    (15) A e keni të vështirë të fitoni një çështje në gjykatë?
    (16) A doni të martoheni me partnerin tuaj sa më shpejt të jetë e mundur?
    Përsëri, adresa ime e-mail është: wightmagicmaster@gmail.com
    WhatsApp: +17168691327

    Kontaktoni atë menjëherë për të gjitha problemet tuaja dhe zgjidhni situatën brenda disa ditësh.

    PërgjigjuFshije
  2. Faleminderit zotëri për magjitë tuaja të vërteta. Emri im është Zara Matteo. Kjo është vërtet e pabesueshme dhe nuk kam përjetuar kurrë diçka të tillë në jetën time. Para se të takohesha me ju, zotëri, unë provova të gjitha mjetet e mundshme që mund të kisha për të sjellë burrin tim mbrapa, por kuptova se asgjë nuk funksionon për mua dhe se burri im ka zhvilluar shumë urrejtje për mua. Mendova se nuk kishte asnjë shpresë për t'u ribashkuar me ish-burrin tim. Por kur lexova komente të mira se si DR WHITE i ndihmon të tjerët, vendosa t'i dërgoj një mesazh përmes WhatsApp: +17168691327. të provoja dhe bëra gjithçka që ai më udhëzoi dhe unë i besova atij dhe unë ndoqa udhëzimet e tij pasi ai më garantoi në 48 orë, dhe pikërisht atëherë më telefonoi ish -im. Zotëri, ne jemi më të lumtur tani se kurrë. Gjithçka duket e përsosur dhe kaq e natyrshme! Faleminderit shumë zotëri për magjitë tuaja autentike dhe të padiskutueshme. këtu përsëri emailin e tij:

    wightmagicmaster@gmail.com

    .com Ju gjithashtu mund të Whatsapp atij:
    +17168691327

    PërgjigjuFshije